اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

معروف: خداحافظی ام از تیم ملی احساسی نبوده است| از والیبال جدا نمی‌شوم

  • کد خبر: ۷۹۱۱۰
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
معروف: خداحافظی ام از تیم ملی احساسی نبوده است| از والیبال جدا نمی‌شوم
کاپیتان تیم ملی والیبال قصد بازگشت ندارد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال در پست اینستاگرامی درباره تصمیم جدی اش از خداحافظی گفت و تاکید کرد مدت‌ها همه جوانب را برای این خداحافظی سنجیده است. در زیر پست کامل او را می‌خوانید.

سلام به همه عزیزان
بعد از چند هفته از اخرین بازی‌های ملی لازم دونستم چند نکته رو به علاقه‌مندان والیبال توضیح بدم.
این اطمینان رو به همه عزیزان میدم که تصمیم بنده در مورد خداحافظی از بازی‌های ملی نه تنها احساسی نبوده بلکه از مدت‌ها پیش همه جوانب ان در نظر گرفته و در نهایت عملی شد هر چند که به هیچ عنوان تصمیم راحتی برایم نبود.
تمام این سال‌ها تلاشم بر این بود که نماینده خوبی برای کشورم و مردم عزیزم بوده باشم که با توجه به پیام‌های سرشار از محبتی که از شما دریافت کردم یقین دارم که نمره قبولی از شما گرفته ام.
کاش‌میتونستم که تمامی این سال‌ها رو براتون خلاصه کنم، ولی بعید میدونم بشه بیست سال فعالیت ورزشی در رده‌های مختلف سنی رو، تو چند خط نوشت.
عشق به والیبال به قدری بود که به تنهایی بتونه سختی مسیر این چند سال رو کمتر بکنه و منو خوشحال نگه داره، ولی مهمتر از همه‌ی این‌ها عشقی بود که شما مردم عزیز به والیبال دادید و چنان انگیزه‌ای ایجاد کردید که باعث شده فقط و فقط به خوبی‌ها و لذت‌های این مسیر فکر کنم و بتونم سال‌ها با خاطراتی که ساختید زندگی کنم.
در نهایت به خاطر وقت ازاد بیشتری که نصیبم شده ترجیح دادم که همزمان با بازی در تیم‌های باشگاهی، فعالیتم تو زمینه‌های مختلف والیبال رو ادامه بدم، چون به هیچ عنوان قصد ندارم از والیبال جدا باشم.

دست همه‌ی عزیزانی که همیشه حامی بنده بودند رو میبوسم و قدردانتون خواهم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->